АКСІОЛОГІЯ ЖУРНАЛІСТИКИ І ЦІННІСНИЙ АНАЛІЗ
МЕДІАСФЕРИ: ПАРАДИГМА І МЕТОД ВИВЧЕННЯ

Viktor Sidorov

Анотація


Показано, як на межі століть корінним чином змінилася соціально-полі-
тична інформаційна картина світу, попит на нові методи аналізу журналістики і її
взаємодія з соціумом. Як нова дисципліна “аксіологія журналістики” покликана
розробити інструменти ціннісного аналізу медіасфери, дати нові уявлення про соці-
альний статус журналістики, ЗМІ і праці журналіста.
Ключові слова: аксіологія журналістики, інформаційна епоха, цінності,
ціннісний аналіз, журналістика, мас-медіа, журналіст.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2011.34.4399

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.