Соціокультурні та інформаційно-комунікативні трансформації суспільства нового типу (проблеми збереження національної ідентичності та національного медіапростору)

Olena Hrytsenko

Анотація


Проблеми співвідношення космополітичних і національних ідентичностей надто складні, щоб можна було дати їм однозначну оцінку, не кажучи вже про альтернативні цінності (пов’язані з духовними традиціями інших культур). Однак очевидно, що без збереження як національної ідентичності, так і національного медіапростору проблематичною стає цілісність і незалежність національних держав. З іншого боку, без урахування наслідків інформаційних війн та агресивних космополітичних тенденцій глобальної медіакультури виникає загроза втрати національного інформаційного простору і витіснення його на периферію соціально-політичного та економічного життя сучасного світу.

Ключові слова: національний інформаційний простір; національна ідентичність; глобальна медіакультура; масмедіа; постіндустріальне інформаційне суспільство.


Повний текст:

PDF

Посилання


Зернецька, О. В. (2017). Глобальна комунікація: Монографія, Наукова думка, Київ, с. 350.

Ручка, А. О. (2002). «Орієнтири концептуалізації ідентичності», Соціокультурні ідентичності й практики, с. 82.

Ручка, А. О. (2013). «Цінності і типи ціннісної ідентифікації в сучасному соціумі», Українське суспільство: моніторинг соціальних змін, т. 1, вип. 1 (15), с. 53.

Castells, Manuel. (2000). The Information Age, vol. I, ІІ, ІІІ; (2004), The Network Society: A Cross-Cultural Perspective, 600 р.




DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2022.51.11406

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.