СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ТА БЛОГИ ЯК ІНСТРУМЕНТИ РЕАЛІЗАЦІЇ PR-КАМПАНІЇ

Oksana Hotsur

Анотація


У статті розглянуто шляхи впливу соціальних мереж та блогосфери на формування та реалізацію PR-кампанії. На прикладах з політичної сфери (виборчі кампанії, ініціативи), бізнесової (бренди телеканалів, традиційні та інтернет-медіа) розкрито можливості, які дають Фейсбук, Телеграм, Твіттер, Ютуб та блоги у просуванні реклами, ідеї, кампанії, думки чи продукту. Авторські блоги, створені на спеціальних сайтах чи онлайнових медіа можуть бути не так головним інструментом у PR, як додатковим стосовно соціальних мереж. Зауважено, що обрання блогу основним інструментом ведення PR-кампанії має і позитивні, і негативні моменти.

Ключові слова: контент; PR-кампанія; комунікаційна стратегія; PR-інструменти; блог; соціальна мережа.


Повний текст:

PDF

Посилання


Лінченко, А. (2014), Соціальні мережі Facebook Twitter як інструмент медіа дипломатії, Magisterium. Львів, № 2, с. 96–100. URL: http://dspace.tnpu.edu.ua/bitstream/123456789/7551/1/Lichenko.pdf (останній перегляд 2 лютого 2020).

Курбан, О. (2014), Соціальні мережі у галузі PR, Вісник Книжкової палати. Київ, № 10, с. 1–3.

Perfet PR (2018), Тренди SMM у 2018 році, 25 квітня. URL: https://perfect-pr.com.ua/trendi-smm-v-2018-rotsi/ (останній перегляд 3 лютого 2020).

Шмакова, О., Федушко, С. (2016), PR-технології як ефективний інструмент популяризації театру у соціальних мережах. Матеріали 5-ої Міжнародної наукової конференції, (Львів-Славське), vol. 5, с. 100–101. URL: http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/33323/1/42-100-101.pdf (останній перегляд 4 вересня 2020).

Кравець, О., Глиняний, Д. (2012), Соціальні мережі у формуванні ефективного територіального бренду, Комунальне господарство міст. Економічні науки. Київ, № 106, с. 396–403.

Данько, Ю. (2015), Соціальні мережі як засіб політичної комунікації, European political and law discourse. vol. 2, is. 2, с. 204–209.

Швець, К. та Чальцева, О. (2019), Digital PR-технології у передвиборчих президентських кампаніях США та Франції 2016–2017 рр., Вісник студентського наукового товариства Донецького національного університету імені Василя Стуса. Вінниця, вип. 11, т. 1, с. 28–32.

Гуркин, Р., Самохина, Е., Стародубцева, А. (2018), Блогосфера и социальние сити как инструмент политического PR. Неделя науки и творчества : материалы Межвузовского научно-практического форума студентов, аспирантов и моло­дых ученых. м. Санкт-Петербург, 6–8 апреля 2018. Санкт-Петербург, с. 187–190.

Пескова, Ю. (2011), Инструменты PR 2.0 в бизнесе и политике, Власть и бизнес: коммуникационные ресурсы. Коммуникативные исследования. Москва, вып. 5, с. 228–260.

Чекмишев, О., Ярошенко, Л. (2014), Основи якісного блогерства: Навч. посібн., Київ, 48 с.

Санин, М., Барков, Е. (2016), Эффективность блоггинга как маркетингового інструмента, Научный журнал НИУ ИТМО. Экономика и экологический менеджмент, Москва, № 2, с. 107–113.

Українська правда (2018), Кремлівських ботів у Twitter запідозрили в атаці на Макрона, 9 грудня. URL: https://www.pravda.com.ua/news/2018/12/9/7200679/ (останній перегляд 4 лютого 2020).

Експрес-онлайн (2016), Знайомтесь, це боти: Завдяки їм, політики намагають­ся підвищити свій рейтинг, 25 листопада. URL: https://expres.online/archive/news/2016/11/25/214655-znayomtes-boty-zavdyaky-yim-polityky-namagayutsya-pidvyshchuvaty-sviy-reytyng (останній перегляд 4 лютого 2020).

Волинь.Post (2016), Інтернет-тролі та боти. Хто вони та що роблять, 21 квітня. URL: https://uk.etcetera.media/hto-taki-boti-chim-voni-zaymayutsya-i-skilki-yim-platyat.html (останній перегляд 4 лютого 2020).

НВ (2017), Що таке тролінг і хто стає його жертвою, 13 червня. URL: https://nv.ua/ukr/style/blogs/shcho-take-troling-i-hto-staje-jogo-zhertvoju-blog-mariam-najjem-1310932.html (останній перегляд 4 лютого 2020).




DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2021.50.11110

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.