VR/AR-ТЕХНОЛОГІЇ – НОВИЙ КОНТЕНТ НОВИХ МЕДІА
Анотація
У цій статті йдеться про особливості контенту нових медіа та доповнену реальність зокрема. Деталізовано основні види наповнення медіаресурсів в конвергентному вимірі, визначено потребу у застосуванні додатків та платформ веб-сайтів для інтерактивного спілкування з реципієнтами. Проаналізовано приклади використання доповненої реальності у комерційній діяльності компаній та у журналістській практиці.
Ключові слова: контент, доповнена реальність, VR/AR-технології, нові медіа.
Повний текст:
PDFПосилання
Гац, Х. (2015), «Нові інструментарії журналістики або як врятувати нудний контент», Часопис «МедіаКритика», 8 жовтня. URL: http://www.mediakrytyka.info/ohlyady-analityka/novi-instrumentariyi-zhurnalistyky-abo-yak-vryatuvaty-nudnyy-kontent.html (останній перегляд 25 жовтня 2020).
Інтернет-видання «БУГ» (2017), «Головним мемом 2017 був “почекун”, хештегом – “безвіз”, а політичним мемом – “картата_ковдра”?, 31 грудня. URL: http://bug.org.ua/news/holovnym-memom-2017-buv-pochekun-heshtehom-bezviz-politychnym-memom-kartata_kovdra-205250 (останній перегляд 25 жовтня 2020).
Гейзер, А. (2019), «Инстаграм маски от брендов», Geyzerrr, 11 декабря. URL: https://www.geyzerrr.com/blog/obzor-brendovyh-masok (останній перегляд 25 жовтня 2020).
Іванов, В. (2010), «Основні теорії масової комунікації і журналістики», Київ, Центр Вільної Преси, 258 с.
Коструба, О. (2015), «Мобільна журналістика: нові можливості», Європейська обсерваторія журналістики, 29 квітня. URL: https://ua.ejo-online.eu/2153/sfery-vysvitlennya/медіа-журналістика/мобільна-журналістика-нові-можливості (останній перегляд 25 жовтня 2020).
Крейґ, Р. (2007), «Інтернет-журналістика: робота журналіста і редактора у нових ЗМІ», Київ, Києво-Могилянська академія, 324 с.
«Кросмедіа: контент, технології, перспективи: колективна моногр.» (2017), Ін-т журналістики Київ. нац. ун-ту імені Тараса Шевченка, Київ, Кафедра мультимедійних технологій і медіадизайну Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, 234 с.
Лещик, Н. (2016), «Дослідження українського інформаційного медійного контенту: психолого-соціальний вимір», ScienceRise, №1, с. 42-51. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texc_2016_1(1)__8 (останній перегляд 25 жовтня 2020).
Вікіпедія. Вільна енциклопедія (2020), «Мем», 6 травня. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B5%D0%BC (останній перегляд 25 жовтня 2020).
Потятиник, Б. (2010), «Інтернет-журналістика», ПАІС, Львів, 246 с.
Різун, В. (2008), «Теорія масової комунікації», Київ, Вид. центр «Просвіта», 260 с.
Салига, П. (2007), «Інтернет як засіб масової комунікації», Жовта стріла, Київ, с. 18–24.
Шевченко, В. (2015), «Журналістика даних та візуалізація», Bonn / Germany, Sibiu / Romania Schiller Publishing House, с. 92-98.
Інтернет-видання «MediaSapiens» (2017), «Як віртуальна реальність вплине на журналістику – дослідження Associated Press», 9 листопада. URL: https://ms.detector.media/mediadoslidzhennya/post/19989/2017-11-09-yak-virtualna-realnist-vpline-na-zhurnalistiku-doslidzhennya-associated-press/ (останній перегляд 25 жовтня 2020).
Immersive Virtual Reality Documentary (2014-2016), «Chornobyl 360». URL: http://www.chornobyl360.com/ (останній перегляд 25 жовтня 2020).
Within (2015), «Clouds over Sidra». URL: https://www.with.in/watch/clouds-over-sidra/ (останній перегляд 25 жовтня 2020).
Granary (2019), «Imagining a digital fashion week», 12 October. URL: https://1granary.com/opinion/imagining-a-digital-fashion-week/ (останній перегляд 25 жовтня 2020).
The Fabricant. (2020), «Digital fashion House». URL: https://www.thefabricant.com/ (останній перегляд 25 жовтня 2020).
Associated Press, (2015), «The suite life. For those with unlimited bank accounts, travel has never been so glamorous», 23 July. URL: https://interactives.ap.org/2015/suite-life/ (останній перегляд 25 жовтня 2020).
Кирилова, О. (2019), «Імерсивна журналістика: чинники ефективного функціонування», Communications and Communicative Technologies, вип. 19, с. 48-55.
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2021.49.11074
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.