МОДЕЛЬ ВЗАЄМОДІЇ РЕКЛАМИ, PR ТА ЖУРНАЛІСТИКИ
Анотація
У статті на термінологічному, емпірично-аналітичному та практичному рівнях проаналізовано модель взаємодії журналістики – PR – реклами. Відстежується стан обговорення цих проблем у пострадянських ЗМІ. Описано важливість прийняття відповідного партнерства у комплексі комунікаційних технологій. У основній тезі визначено те, що журналістика, реклама і PR створюють взаємний зв’язок, який відбувається в атмосфері PR і рекламної свободи вираження, цей зв’язок міцнішає з експансією діджиталізації, розвитком соціальних мереж.
Ключові слова: реклама, журналістика, соціальні комунікації, етика, модель Intereffikation.
Повний текст:
PDFПосилання
American Press Institute, (2019), «What is journalism?», доступно за адресою: https://www.americanpressinstitute.org/journalism-essentials/what-is-journalism/ (дата перегляду 5 квітня 2019).
Baerns, B. (1991), «Öffentlichkeitsarbeit oder Journalismus. Zum Einfluß im Mediensystem», доступно за адресою: https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-663-11643-1_5 (дата перегляду 5 квітня, 2020).
Barth, H., Donsbach, W. (1992), «Aktivität und Passivität von Journalisten gegenüber Public Relations. Fallstudie am Beispiel von Pressekonferenzen zu Umweltthemen», Publizistik, 37. Jg., рр.151–165. URL: https://link.springer.com/article/10.1007/s11616-002-0107-9
CollinsDictionаry.com, (2019), «Definition of ‘hegemony’», доступно за адресою: https://www.collinsdictionary.com/dictionary/english/hegemony (дата перегляду 5 квітня 2019).
CollinsDictionаry.com, (2019), «Definition of ‘spin doctor’», доступно за адресою: https://www.collinsdictionary.com/dictionary/english/spin-doctor (дата перегляду 7 квітня 2019).
Ivanova, I., Mosenkis, I., Strokal, O. (2020), «Modern media pedagogy: Ways of forming public journalism in Ukraine, Asia Life Sciences, vol. Supp. 22, Issue 2, рр. 357-370.
Инджов, И. (2019), «Отношенията ПР – журналистика: между хегемонията на пиара и взаимната колонизация», 21st century Media and Communications, В. Търново, вип. 3, с. 7-16. URL: http://journals.uni-vt.bg/mc/bul/vol3/iss1/
PR-Berater, (2018), «Brand Journalism – Journalismus aus dem eigenen Haus», Görs Communications, доступно за адресою: http://www.goers-communications.de/brand-journalism-marken-journalismus-aus-dem-eigenen-haus/ (дата перегляду 8 грудня 2018).
Popovych, V., Ragimov, F., Kornienko, V., Ivanova, I., Buryk, Z. (2020), «Development of social and communicative paradigm of public administration in the field of social networks», International Journal of Data and Network Science, vol. 4, Issue 3. Views 70, рр. 2-10, DOI: 10.5267/j.ijdns
Public Relations Society of America (2019), «About Public Relations», доступно за адресою: https://www.prsa.org/all-about-pr/ (дата перегляду 5 квітня 2019).
Sim, M., Pop, A. (2014), «The impact of social media on vocabulary learning: Case study Facebook», Annals of the University of Oradea. Economic Science, Series, 23(2), рр. 120-130. URL: https://ideas.repec.org/a/ora/journl/v2y2014i2p120-130.html
Synorub, H., Medynska, O. (2019), «Development of information culture of students of humanitarian specialities», Information Technologies and Learning Tools. 2019, vol 72, no. 4, рр. 152-167. DOI: 10.33407/itlt.v72i4.2922
Szyszka, P. (2019), «PR und Journalismus», Journalistikon.de, доступно за адресою: http://journalistikon.de/category/pr-undjournalismus/?filter_by=random_posts (дата перегляду 6 квітня 2019).
Fengler, S., Ruß-Mohl, St. (2005), «Der Journalist als „Homo oeconomicus“», Konstanz UVK-Verl.-Ges., р. 270. DOI: 10.1007/s11616-005-0181-x
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2021.49.11060
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.