СТАНОВЛЕННЯ ФРАНЧАЙЗИНГУ ЯК ВИДУ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ СВІТОВОГО ГОСПОДАРСТВА

Solomiya Ohinok

Анотація


В  умовах  сучасної  глобалізації  та  інтеграції  франчайзингові  відносини  стають  значно
популярнішими та прибутковішими. Франчайзинг є однією  з найпоширеніших моделей  ведення
бізнесу  для  підприємців  та  інвесторів  у  багатьох  сферах  економіки  та  різних  країнах  світу,  що
пояснюють  насамперед  посиленням  конкуренції  на  ринках  та  обмеженістю  фінансових
можливостей.
Детально  проаналізовано  поняття  франчайзинг,  його  формування  та  основні  умови
виникнення,  розвитку  та  функціонування  в  системі  міжнародних  економічних  відносин.
Досліджено  історичний  та  економічний  аспекти  еволюціонування  франчайзингової  стратегії
ведення  бізнесу  у  світовій  економіці.  Проаналізовано  теоретичну  базу  франчайзингу  як
економічної категорії та визначено основних його учасників. Розглянуто основні історичні етапи
становлення  та  розвитку  організації  бізнесу  на  умовах  франчайзингу.  Виявлено  найбільші
переваги та недоліки, які несе в собі франчайзинг. Обґрунтовано необхідність  франчайзингових
відносин  у  міжнародній  економіці,  а  також  проаналізовано  головні  особливості,  користі  та
загрози, які виникають унаслідок франчайзингу.
Ключові  слова:  франчайзинг;  міжнародна  інтеграція;  світова  економіка;  міжнародні
економічні відносини; франчайзер; франчайзі.

Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vir.2015.36-1.1.114

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.