ЕКОЛОГІЧНА РЕКЛАМА ТА ЕКОМАРКУВАННЯ ЯК СКЛАДОВІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Анотація
Описано зростаючу зацікавленість українських підприємців екологічними аспектами в рекламі. Існують зв’язки між міжнародними тенденціями, вимогами та стандартами (ISO 14 000) та розвитком нових маркетингових тенденцій в Україні. Наведено низку прикладів екологічного маркування та його імітації в рекламі.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Вічевич А.М., Вайданич Т.В., Дідович І.І., Дідович А.П. Екологічний маркетинг. Л., 2003.
Мельник Л.Г. Екологічна економіка. Суми, 2002.
Шевчук В.Я., Навроцький Ю.М. та ін. Екологічне підприємство. К., 2001.
Галушкина Т.П. Экономические инструменты экологического менеджмента (теория и практика). Одесса, 2000.
Меріен К. Як стати “зеленим”. К., 1995.
Армстронг Г., Котлер Ф. Маркетинг: загальний курс: 5 вид. СПб., 2001.
ISO 14 001. Экологический менеджмент: дорогу осилит идущий // Энергетическая политика Украины. 2003. № 5.
Environmental Communication and Public Relations Handbook. Government Institutes; 2nd ed., 1992.
Polonsky M. J. Environmental Marketing: Strategies, Practice, Theory, and Research. Haworth Press, 1997.
Попова О. Екологія входить у ринок // Дзеркало тижня., 2001. 13 - 19 жовт.
ДСТУ ISO 14 001-97. Системи управління навколишнім середовищем. Склад та опис елементів і настанов щодо їх застосування. К., 1997.
Крапивенко Д. ISO 14 000: “зелене” світло на зовнішні ринки // Галицькі Контракти, 2003.
Що впливає на вибір клієнта? // Туризм сільський зелений., 2003. № 3.
Задоволення смаком // Метро, 2004. 2 квіт.
Закон України “Про захист прав споживачів” / Відомості Верховної Ради, 1991. № 30.
Brower M., Warren L. The Consumer’s Guide to Effective Environmental Choices: Practical Advice from the Union of Concerned Scientists. Three Rivers Press, 1999.
Шьолвінк Й. Виробництво, споживання і деградація навколишнього середовища // Світовий екологічний журнал, 2001. Весна – літо.
Садеков А. Оцінка й врахування екологічного фактора в підприємницькій діяльності // Економіка, 2003. N 53.
Литвинов О. Экологические знаки и заявления в России и за рубежом // Стандарты и качество, 2002. № 1.
Ильин В.И. Поведение потребителей. СПб., 2000.
Бєляков О.О. Екологічна проблематика в засобах масової інформації: 2-е вид. К., 2003.
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vgg.2005.32.3238
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
ISSN: 2078-6441 (Print)
2415-7201 (Online)
Усі статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons “Із зазначенням авторства – 4.0 міжнародна” (CC BY 4.0)