ГЕОПРОСТОРОВИЙ АСПЕКТ МАРКЕТИНГУ ЛЕГКОВИХ АВТОМОБІЛІВ

P. Makarenko

Анотація


Досліджено концепцію маркетингового комплексу, яка залежить від стану й головних тенденцій розвитку зовнішнього середовища компанії. Вона складається з мікро- (покупці, автомобільні компанії, дилерська мережа) і макросередовища, яке охоплює економічне, соціальне, політичне і технологічне. Концепція маркетингу ринку легкових автомобілів полягає в розробці маркетингового комплексу, який є маркетинговою стратегією і програмою її реалізації (маркетинговою програмою). Досліджено маркетингову стратегію, що складається з цільових ринків і сегментів, формування стратегії позиціювання для них на обраних ринках, стратегії керування і формування перспективного іміджу бренду. Маркетингова програма – це комплекс дій, спрямованих на реалізацію прийнятої стратегії, яка містить низку програм: продуктову, цінову, збутову і просування. Зроблено припущення щодо головних тенденцій розвитку ринку легкових автомобілів у майбутньому.


Ключові слова


маркетинг легкових автомобілів; цільові ринки; маркетинговий комплекс; зовнішнє середовище компанії.

Повний текст:

PDF

Посилання


Алаев Э.Б. Социально-экономическая география: Понятийно-терминологический словарь. – М.: Мысль, 1983. – 350 с.

Иванов А.С. Мировой рынок автомобилей: современные параметры и качественные сдвиги // Бюлл. иностр. коммерческой информации. – 2002. – № 145–146, 149–150.

Киров И.К. Теоретические аспекты геомаркетинга // Маркетинг в России и за рубежом. – 2002. – № 4.

Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Дж., Вонг В. Основы маркетинга / Пер. с англ.: 2-е европ. изд. – М.; СПб.; Киев: Вильямс, 2000. – 944 с.: ил.

Цветков В.В. Маркетинг легковых автомобилей: Материалы доклада для конференции „Автомобильный маркетинг в России. Проблемы исследования рынка и прогнозирования”. – М.: Центр исследований РАМ. – 2002. – 25 с.

Автомобили стали покупать рядом с домом // Маркетинг и практика предпринимательства. – 2004. – № 21 (141).

В Европе готовят реформу системы продаж автомобилей // Бизнес за рубежом. – 2001. – № 50 (97).

Вовлечение потребителей // Маркетинг и практика предпринимательства. – 2004. – № 22 (142).

Как делать и выгодно продавать маленькие автомобили // Бизнес за рубежом. – 2001. – № 28(75).

Оценка продвижения // Маркетинг и практика предпринимательства. – 2002. – № 15 (83).

Практический маркетинг и продажи // Маркетинг и практика предпринимательства. – 2002. – № 15 (83).

Президент Nissan: японский бог добился любви, урезая издержки // Бизнес за рубежом. – 2001. – № 50 (97).

Продажи иномарок растут за счет кредитных схем // Маркетинг и практика предпринимательства. – 2002. – № 20 (88).

Управление продвижением // Маркетинг и практика предпринимательства. – 2002. – № 15 (83).

Японские автомобили завоевывают сердца германских автолюбителей // Бизнес за рубежом. – 2002. – № 45 (145).

Ford заработает на элитных машинах // Бизнес за рубежом. – 2003. – № 26 (177).




DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vgg.2006.33.2689

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN: 2078-6441 (Print)

          2415-7201 (Online)

Усі статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons “Із зазначенням авторства – 4.0 міжнародна” (CC BY 4.0)