МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЛІКУВАЛЬНО-ОЗДОРОВЧОЇ ГАЛУЗІ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

A. Man’ko

Анотація


 Досліджено актуальні проблеми лікувально-оздоровчої галузі Закарпатської обл. Окреслено головні аспекти, за якими проводять маркетингове дослідження цього регіону.


Ключові слова


лікувально-оздоровча галузь; маркетингове дослідження; Закарпатська обл.

Повний текст:

PDF

Посилання


Голебський В. Кількісна оцінка Карпатського регіону. – К., 2002. – 113 с.

Великий А.П., Репін І.І. Стан економіки регіонів України та розвиток їх рекреаційних ресурсів // Туризм у ХХІ столітті: глобальні тенденції і регіональні особливості: Матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. 10–11 жовтня 2001 р. – К.: Знання України, 2002. – С. 40–43.

Мацола В.І. Рекреаційно-туристичний комплекс України. – Львів, 1997. – 259 с.

Никишин Л.Ф., Коструб А.А. Туризм и здоровье. – К., 1991.

Федотенко О.С. Курорты и санатории Украинских Карпат. – М., 1988. – 287 с.

Щур Ю.В., Дмитрук О.Ю. Спортивно-оздоровчий туризм. Навч. посібник. – К.: Альтерпрес, 2003. – 232 с.




DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vgg.2007.34.2600

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN: 2078-6441 (Print)

          2415-7201 (Online)

Усі статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons “Із зазначенням авторства – 4.0 міжнародна” (CC BY 4.0)