ЕТНОГЕОКУЛЬТУРНІ АСПЕКТИ РОЗПОДІЛУ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ АР КРИМ ЗА МОВАМИ НАВЧАННЯ
Анотація
Розкрито та проаналізовано етногеокультурні аспекти розподілу загальноосвітніх шкіл АР Крим за мовами навчання. Розподіл загальноосвітніх шкіл Криму є не оптимальним й потребує вдосконалення та, що є найважливішим, має враховувати національний склад населення певного району автономії.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Автономна Республіка Крим. Політико-адміністративна карта. 1:250 000. К. : Картографія, 2010.
Ровенчак І. І. Географія культури : проблеми теорії, методології та методики дослідження / І. І. Ровенчак. Львів: ЛНУ, 2008. 240 с.
Ровенчак І. І., Смолянінов С. П. Геопросторові аспекти етногеокультурної ситуації у Кримській автономії // Уч. зап. Таврич. уни-та им. В.И. Вернадского. Сер. География. 2004. Т. 17. № 4. С. 261–266.
Швець О. Б., Федорова Н. В. Етнічний склад населення. 1:1 800 000 // Автономна республіка Крим. Атлас. Київ ; Сімферополь, 2003. С. 47
Статистичний щорічник України за 2008 рік. К. : Консультант, 2007. 567 с.
http: // www.ukrcensus.gov.ua
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vgg.2011.39.2193
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
ISSN: 2078-6441 (Print)
2415-7201 (Online)
Усі статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons “Із зазначенням авторства – 4.0 міжнародна” (CC BY 4.0)