ЕТНОГЕОКУЛЬТУРНІ АСПЕКТИ РОЗПОДІЛУ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ АР КРИМ ЗА МОВАМИ НАВЧАННЯ

S. Smolyaninow

Анотація


Розкрито та проаналізовано етногеокультурні аспекти розподілу загальноосвітніх шкіл АР Крим за мовами навчання. Розподіл загальноосвітніх шкіл Криму є не оптимальним й потребує вдосконалення та, що є найважливішим, має враховувати національний склад населення певного району автономії.


Ключові слова


Автономна Республіка Крим; загальноосвітні навчальні заклади; етногеокультурні аспекти; мова навчання.

Повний текст:

PDF

Посилання


Автономна Республіка Крим. Політико-адміністративна карта. 1:250 000. К. : Картографія, 2010.

Ровенчак І. І. Географія культури : проблеми теорії, методології та методики дослідження / І. І. Ровенчак. Львів: ЛНУ, 2008. 240 с.

Ровенчак І. І., Смолянінов С. П. Геопросторові аспекти етногеокультурної ситуації у Кримській автономії // Уч. зап. Таврич. уни-та им. В.И. Вернадского. Сер. География. 2004. Т. 17. № 4. С. 261–266.

Швець О. Б., Федорова Н. В. Етнічний склад населення. 1:1 800 000 // Автономна республіка Крим. Атлас. Київ ; Сімферополь, 2003. С. 47

Статистичний щорічник України за 2008 рік. К. : Консультант, 2007. 567 с.

http: // www.ukrcensus.gov.ua




DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vgg.2011.39.2193

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN: 2078-6441 (Print)

          2415-7201 (Online)

Усі статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons “Із зазначенням авторства – 4.0 міжнародна” (CC BY 4.0)