МАРКЕТИНГ-МІКС У ТУРИЗМІ: МОДЕРНА КОНЦЕПЦІЯ В КОНТЕКСТІ СТАЛОГО ТУРИЗМУ
Анотація
Проаналізовано класичну модель маркетингового міксу (комплексу) 4Р, а також її модифікацій 6Р, 7Р та 4С. Звернуто увагу на особливості туристичної галузі в складі сфери послуг, зокрема, значення та використання туристичних ресурсів для створення туристичного продукту. Запропоновано авторську інноваційну модель маркетинг-міксу в туризмі, яка, з одного боку, враховує специфічні особливості та вимоги сталого туризму з його обов’язковою прив’язкою та увагою до туристичних ресурсів, з іншого– має за основу класичну модель маркетингу-міксу.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Байбарак Є. В. Значення маркетингу в туризмі / Є. В. Байбарак // Перспективи розвитку туристичної індустрії в Україні: регіональні аспекти : збірник тез за матеріалами Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. – Умань : ВПЦ “Візаві”, 2013. – С. 163–165.
Будченко Н. В. Особливості маркетингу туристичних підприємств / Н. В. Будченко // Перспективи розвитку туристичної індустрії в Україні: регіональні аспекти : збірник тез за матеріалами Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. – Умань : ВПЦ “Візаві”, 2013. – С. 222–225.
Бунчак О. Організація маркетингу в сфері туристичних послуг / О. Бунчак // Організація діяльності підприємств туристичної індустрії в умовах інтеграційних процесів : збірник тез доповідей Міжн. наук.-практ. конф. – Тернопіль : ТНЕУ, 2013. – С. 57–59.
Кудла Н. Є. Маркетинг туристичних послуг : [навч. посіб.] / Н. Є. Кудла. – К. : Знання, 2011. – 351 с.
Маєвська М. Маркетинг як передумова успіху туристичного підприємства / М. Маєвська // Організація діяльності підприємств туристичної індустрії в умовах інтеграційних процесів : збірник тез доповідей Міжн. наук.-практ. конф. – Тернопіль : ТНЕУ, 2013. – С. 173–175.
Мохова Ю. А. Турфирма: с чего начать, как преуспеть / Ю. А. Мохова, Г. А. Мохов. – СПб. : Питер, 2009. – 240 с.
Правик Ю. М. Маркетинг туризму : [підручник] / Ю. М. Правик. – К. : Знання, 2008. – 303 с.
Смирнов І. Г. Логістика туризму : [навч. посіб.] / І. Г. Смирнов. – К. : Знання, 2009. – 444 с.
Смирнов І. Г. Маркетинг у туризмі : робоча навчальна програма для студентів напряму підготовки 6.140103 “Туризм” / І. Г. Смирнов. – К. : КНУКіМ, 2012. – 42 с.
Смирнов І. Г. Навчально-методичний комплекс з курсу “Маркетинг туризму” для студентів спеціальності 6.050401 “Менеджмент міжнародного туризму” / І. Г. Смирнов. – К. : ЛГТ КНУ імені Тараса Шевченка, 2012. – 38 с.
Doyle Ch. Collins internet-linked dictionary of marketing / Ch. Doyle. – Glasgow : HarperCollins Publishers, 2005. – 368 s.
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vgg.2013.42.1887
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
ISSN: 2078-6441 (Print)
2415-7201 (Online)
Усі статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons “Із зазначенням авторства – 4.0 міжнародна” (CC BY 4.0)