ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ ТА ЕФЕКТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ЯК ЗАСОБІВ ПРОСУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ ПОСЛУГ
Анотація
Висвітлено засади ефективного використання маркетингу та менеджменту як засобів просування туристичного продукту на міжнародному ринку послуг, охарактеризовано чинники впливу на попит і пропозицію туристичних послуг, основні тенденції у зміні вимог та очікувань туристів.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Барабицька В.К., Малиновська О.Ю. Менеджмент туризму. Туроперейтинг. Понятійнотермінологічні основи. Сервісне забезпечення тур продукту: Навчальний посібник –К.: Альтерпрес, 2008. – 286 с.
Куарова А.Д. Организация сферы туризма: Учебное пособие. – М., 2005. – 319 с.
Квартальнов В.А. Туризм: Учебник. – М.: Финансы и статистика, 2006. – 336 с.
Скрипко Т.О. Туристичний продукт як об’єкт управління//Науковий вісник. – Львів, 2007. – 292 с.
Кудла Н.Є. Маркетинг туристичних послуг: Навчальний посібник – К.: Знання, 2011. – 351 с.
Panasiuk A. Marketing uslug turystychnych /A. Panasiuk, B. Mayer, A. Tokarz, A. Pavlicz, D. Szostak, A. Lewandowska; Pod. red. A. Panasiuka. – Warszawa: PWN, 2005. – 215 s.
Howell D. An Introduction to the Travel and Tourism Industry. – Cincinnati: South Western Publishing Co., 1989. – 278.
Рудницький А. Туристичний путівник “Львів” – Львів: Центр Європи, 1999. – 76 с.
Кіптенко В.К. Менеджмент туризму: Підручник. – К.: Знання, 2010. – 502 с.
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vgg.2013.43.1727
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
ISSN: 2078-6441 (Print)
2415-7201 (Online)
Усі статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons “Із зазначенням авторства – 4.0 міжнародна” (CC BY 4.0)