ВИКОРИСТАННЯ ПОПИТУ НА ПОСЛУГИ КОНФЕРЕНЦІЙНОГО ТУРИЗМУ ЯК ЕЛЕМЕНТ, ПОКЛИКАНОГО МАКСИМІЗУВАТИ ПРИБУТКИ

K. Kopeć

Анотація


Ціла низка ознак попиту на послуги конференційного туризму відрізняє його від попиту на послуги рекреаційного туризму. Однак з точки зору постачальників туристичних послуг попит на послуги конференційного туризму значною мірою доповнює попит на послуги рекреаційного туризму. Поширення діяльності шляхом надання конференційних послуг збільшує коло потенціальних клієнтів і редукує негативні наслідки  сезонності, що сприяє до максимізації прибутку. 


Ключові слова


попит; конференційний туризм; рекреаційний туризм; максимізація прибутку; сезонність.

Повний текст:

PDF

Посилання


Arendt Ł., Kowalski J. Popyt na usługi turystyczne w okresie transformacji// Wiadomości Statystyczne. – 2002. – № 7. – S. 85-93.

Davidson R. Business Travel. – London, Longman: 1996. – 207.

Holloway J. Ch., Robinson Ch. Marketing w turystyce. – Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997. – 345 c.

Kopeć K. Operation and perspectives for the development of conference service providers in the TriCity / T. Palmowski, A. Ilieş (ред.)// The border zone tourism in chosen post-socialist countries, Coastal Regions 7, – Gdynia; Pelplin: Wydawnictwo Bernardinum, 2004. S. 55- 64.

Mlynkova K. Funkcja gospodarcza turystyki kongresowej// Rynek Turystyczny. – 2000. – № 21 (158). – S. 23-24.

Niezgoda A., Zmyślony P. Popyt turystyczny. Uwarunkowania i perspektywy rozwoju. – Poznań: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu 2006, 220 s.

Копець K. Використання попиту на послуги конференційного туризму як елемента, що сприяє регіональному розвитку, Харків: Видавництво ХарРІ НАДУ “Магістр”, 2012. C. 295-296.




DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vgg.2013.43.1711

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN: 2078-6441 (Print)

          2415-7201 (Online)

Усі статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons “Із зазначенням авторства – 4.0 міжнародна” (CC BY 4.0)