ВИКОРИСТАННЯ ПОПИТУ НА ПОСЛУГИ КОНФЕРЕНЦІЙНОГО ТУРИЗМУ ЯК ЕЛЕМЕНТ, ПОКЛИКАНОГО МАКСИМІЗУВАТИ ПРИБУТКИ
Анотація
Ціла низка ознак попиту на послуги конференційного туризму відрізняє його від попиту на послуги рекреаційного туризму. Однак з точки зору постачальників туристичних послуг попит на послуги конференційного туризму значною мірою доповнює попит на послуги рекреаційного туризму. Поширення діяльності шляхом надання конференційних послуг збільшує коло потенціальних клієнтів і редукує негативні наслідки сезонності, що сприяє до максимізації прибутку.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Arendt Ł., Kowalski J. Popyt na usługi turystyczne w okresie transformacji// Wiadomości Statystyczne. – 2002. – № 7. – S. 85-93.
Davidson R. Business Travel. – London, Longman: 1996. – 207.
Holloway J. Ch., Robinson Ch. Marketing w turystyce. – Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997. – 345 c.
Kopeć K. Operation and perspectives for the development of conference service providers in the TriCity / T. Palmowski, A. Ilieş (ред.)// The border zone tourism in chosen post-socialist countries, Coastal Regions 7, – Gdynia; Pelplin: Wydawnictwo Bernardinum, 2004. S. 55- 64.
Mlynkova K. Funkcja gospodarcza turystyki kongresowej// Rynek Turystyczny. – 2000. – № 21 (158). – S. 23-24.
Niezgoda A., Zmyślony P. Popyt turystyczny. Uwarunkowania i perspektywy rozwoju. – Poznań: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu 2006, 220 s.
Копець K. Використання попиту на послуги конференційного туризму як елемента, що сприяє регіональному розвитку, Харків: Видавництво ХарРІ НАДУ “Магістр”, 2012. C. 295-296.
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vgg.2013.43.1711
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
ISSN: 2078-6441 (Print)
2415-7201 (Online)
Усі статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons “Із зазначенням авторства – 4.0 міжнародна” (CC BY 4.0)