ПРОМОЦІЙНО-МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ ТА ПРОВЕДЕННЯ ЄВРО-2012
Анотація
Висвітлено особливості промоційно-маркетингової та рекламної діяльності України як держави, яка приймала (разом з Польщею) фінальну частину європейської футбольної першості ЄВро-2012. При цьому промоційно-маркетингова діяльність з підготовки до ЄВро2012 розглядається в контексті реалізації туристичної політики України як європейської держави.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Смирнов І.Г. Бізнесові основи міжнародного туризму: Навчальний посібник / І.Г. Смирнов. – К.: ВПЦ «Київський університет», 2007. – 127 с.
Смирнов І.Г. Міжнародний туристичний бізнес: Навчально-методичний посібник / І.Г. Смирнов, Н.В. Фоменко. – Івано-Франківськ.: Галицька академія, 2009. – 154 с.
Кіптенко В.К. Менеджмент туризму: Підручник / В.К. Кіптенко. – К.: Знання, 2010. – 502 с.
Кириллов А.Т. Маркетинг в туризме / А.Т. Кириллов, Л.А. Волкова. – СПб.: Изд-во С-Петербург. ун-та, 1996. – 184 с.
Коберник И. Показательное выступление / И. Коберник // Корреспондент. – 2011. – № 46. – С. 30-33.
Стулень Е. Сказали: у вас лицо строителя / Е. Стулень// Сегодня. – 2011. – 26 дек. – С. 11.
Панченко А. НБУ: доллара по десять гривень не будет / А. Панченко //Сегодня. – 2012. – 14 янв. – С. 2.
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vgg.2013.43.1606
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
ISSN: 2078-6441 (Print)
2415-7201 (Online)
Усі статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons “Із зазначенням авторства – 4.0 міжнародна” (CC BY 4.0)