СТАВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ДО ВИЯВІВ АКАДЕМІЧНОЇ НЕЧЕСНОСТІ: КРОС-КУЛЬТУРНИЙ АНАЛІЗ

Nadiya Hapon, Agata Chudzicka-Czupała, Anna Lupina-Wegener

Анотація


В статті подані результати емпіричного дослідження ставлення до виявів академічної
нечесності студентів в Україні, Польщі, Швейцарії. Порівняльний аналіз показав відсутність
суттєвих відмінностей між українськими і польськими студентами стосовно ставлення до
списування. Швейцарські студенти висловили значно більше негативне ставлення до цього
явища. Результати спонукають до здійснення низки заходів із формування у студентів
атитюдів ціннісного здобування знань.
Ключові слова: міжкультурне порівняння, академічна нечесність, атитюд, суб’єктивні
соціальні норми.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.