МЕДІАБІЗНЕС УКРАЇНИ В УМОВАХ ВІЙНИ: ЕКОНОМІЧНІ ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
Анотація
Анотація. У статті досліджено стан медіабізнесу України в умовах війни. Розглянуто наукові основи розуміння сутності медіабізнесу держави та особливості його функціонування в умовах війни. Проведено аналіз динаміки значень індексу свободи преси України в розрізі його елементів серед 180 країн світу за роки російсько-української війни. Визначено прямі та непрямі безпекові загрози медіабізнесу на сучасному етапі функціонування. Наголошено на основних проблемах сучасного вітчизняного медіабізнесу держави. Проаналізовано динаміку Всесвітнього індексу свободи преси в розрізі його елементів за 2022-2024 рр. Виявлено прямий зв'язок між динамікою значення Всесвітнього індексу свободи преси в Україні та впливом на неї стану безпекової, економічної, правової, політичної та соціокультурної сфер держави. Виокремлено соціо-економічні виклики для медіабізнесу на сучасному етапі. Запропоновано напрямки його розвитку в час та після війни.
Ключові слова: медіабізнес, війна, економічна система, цінності, держава, інформаційний продукт, тенденції розвитку.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
