ДИДАКТИЧНІ МОЖЛИВОСТІ РЕСУРСІВ WORDWALL, LEARNING APPS, MATIFIC В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Olena Kompanii, Nataliia Potorii

Анотація


Відповідно до Концепції Нової української школи початкова освіта покликана забезпечити розвиток інтелектуальної, творчої, успішної особистості, яка здатна творчо мислити, розв’язувати проблеми, мати свою позицію, адаптуватися до різних умов життя. Через це освітній процес потребує інновацій, що передбачають застосування різних технологій, зокрема інтерактивних. Спостереження за педагогічним процесом початкової школи засвідчує, що реалізація інтерактивного навчання відбувається шляхом використання різних форм організації навчальної діяльності учнів. Водночас вимоги сьогодення передбачають удосконалення інтерактивного навчання за допомогою онлайн-сервісів. У цьому вимірі метою статті є аналіз можливостей організації навчання молодших школярів такими сучасними інтерактивними засобами, як онлайн-сервісів Wordwall, LearningApps, Matific.

Розглянуто історію виникнення інтерактивного навчання; обґрунтовано сутність поняття “інтерактивне навчання” як діалогічне навчання, під час якого взаємодіють усі учасники освітнього процесу, створюються комфортні умови навчання, де кожен учень відчуває свою успішність та інтелектуальну спроможність; зосереджено увагу на сучасних інтерактивних навчальних платформах Wordwall, LearningApps, Matific, що передбачають як створення власних інтерактивних завдань, так і використання готових дидактичних матеріалів з певних предметів, зокрема, з української, англійської мов, математики та я досліджую світ; наголошено на перевагах та недоліках кожного ресурсу; покроково описано систему роботи, що допоможе вчителю швидко орієнтуватися на платформі та створити свою вправу чи знайти готову. Проаналізовано безкоштовні шаблони, які можна використовувати для формування тієї чи іншої компетентності (мовної, математичної, природничої).

Ключові слова: інтерактивне навчання, сучасні інтерактивні онлайн-сервіси, Wordwall, LearningApps, Matific, молодші школярі.


Повний текст:

PDF

Посилання


  1. Волкова Н. П. Інтерактивні технології навчання у вищій школі : навч.-метод. посібник. Дніпро : Ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2018. 360 с.
  2. Гладун М., Сабліна М. Сучасні онлайн інструменти інтерактивного навчання як технологія співробітництва. Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. 2018. № 4. DOI: 10.28925/2414-0325.2018.4.3343.
  3. Кутняк О. Навчальні інтерактивні платформи у початковій школі. Молодь і ринок. 2019. № 11 (178). С. 27–30.
  4. Плахотнюк Н. П. Структурно-функціональний аналіз інноваційної педагогічної діяльності як цілісної системи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 42. С. 78–82.
  5. Руденко Н. М. Інтерактивне навчання на уроках математики в початковій школі. Початкова школа. 2015. № 12. С. 45–49.
  6. Руденко Н. М. Інтерактивність як спосіб ефективної взаємодії і навчання студентів. Нова педагогічна думка. 2014. № 1. С. 25–29.
  7. Сисоєва С. О. Інтерактивні технології навчання дорослих : навч.-метод. посібник. Київ : ВД “ЕКМО”, 2011. 324 с.




DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2024.41.12554

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.