СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ НАВЧАННЯМ (MOODLE, CANVAS) У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Mykhailo Podoliak, Olena Kvas

Анотація


Однією з основних та найуживаніших технологічних засобів навчання є система управління навчанням (СУН). Система управління навчанням – це універсальна платформа, яку застосовують більшість університетів у світі. Такі системи покликані зробити навчальний процес цікавішим, зручнішим та ефективнішим, широко використовуючи сучасні інформаційні технології. В нашому дослідженні розглядаємо приклади використання систем управління навчанням Moodle та Canvas у процесі навчання предмета “Іноземна мова за професійним спрямуванням”. Moodle та Canvas є подібними системами управління навчанням, тому ми розглядатимемо їх не окремо, а разом. Дослідивши обидві системи, зазначимо, що вони мають дуже подібний між собою інтерфейс з подібними функціями та принципами роботи. Викладачу іноземної мови, обираючи між Moodle та Canvas, потрібно спочатку дослідити функціональну складову обидвох систем, практично їх протестувати, а вже потім обирати відповідну для використання. Викладач у системі управління навчанням є менеджером та творцем курсів, тоді як студент – користувачем. Тому викладач може створювати нові курси, визначати умови та вартість проходження тестування, проводити он-лайн заняття, завантажувати та ділитися зі студентами навчальними матеріалами (вебпосилання, електронні підручники, презентації, аудіо- та відеофайли), додавати різні види діяльності (форум, опитування, групову діяльність, різноманітні тести, словники тощо). Також викладач може ставити різні умови проходження студентом розділів у курсі (часові або виконання завдання). Крім того, ми також аналізуємо переваги та недоліки, які виникають під час використання цих систем управління навчанням, та звернемо увагу на певні аспекти практичного використання цих систем у процесі навчання іноземних мов у ЗВО нелінгвістичного спрямування.

Ключові слова: система управління навчанням, вивчення іноземної мови, Moodle, Canvas.


Повний текст:

PDF

Посилання


  1. Al-Ajlan, A. & Zedan, Hussein. (2008). Why Moodle? 12th IEEE International Workshop on Future Trends of Distributed Computing Systems, 58–64. DOI: 10.1109/FTDCS.2008.22.
  2. Alyafaei, Yasir & Attamimi, Rais. (2019). Understanding Teachers’ Integration of Moodle in EFL Classrooms: A Case Study. English Language Teaching, 12, 4, 1–6. DOI: https://doi.org/10.5539/elt.v12n4p1.
  3. Arsyi Fadilah Al Khoeri, Winda Nuraini, Ramdani, and Sheryan Agum. (2021). The implementation of Canvas to enhance English teaching and learning. ICONNECTS: Proceedings International Conference on Education of Suryakancana, 315–320. DOI: https://doi.org/10.35194/cp.v0i0.1366.
  4. Dogoriti, Evriklea & Pange, Jenny & Anderson, Gregory. (2014). The use of social networking and learning management systems in English language teaching in higher education. Campus-Wide Information Systems, 31, 4, 254–263. DOI: 10.1108/CWIS-11-2013-0062.
  5. Bateson, Gordon. (2008). Intermediate Moodle: Ideas for Language Teachers. The JALT CALL Journal, 4, 2, 73–79.
  6. Jing, Wen and Fan, Yang. (2020). Use of Moodle in College English Language Teaching (Reading and Listening) in China: A Narrative Review of the Literature. International Journal of Information and Education Technology, 10, 6, 466–470. DOI: 10.18178/ijiet.2020.10.6.1408.
  7. Maulana, Nausa & Lintangsari, Alies. (2021). The use of Moodle in English language learning during the pandemic: the students voice. The Journal of English Literacy Education, 8, 1, 27–41. DOI: https://doi.org/10.36706/jele.v8i1.14020.
  8. Nalyvaiko, Oleksii & Vakulenko, Anastasiia. (2021). Canvas LMS: Opportunities and Features. Educological discourse, 4 (35), 154–172. DOI: https://doi.org/10.28925/2312-5829.2021.410.
  9. Ratu Sarah Pujasari, Ruslan (2021).Utilizing Canvas in technology enhanced language learning classroom: a case study. The Journal of English Literacy Education, 8, 1, 42–54. DOI: http://dx.doi.org/10.36706/jele.v8i1.14240.
  10. Walpita Gamage, Sithara & Ayres, Jennifer & Behrend, Monica. (2022). A systematic review on trends in using Moodle for teaching and learning. International Journal of STEM Education, 9, 1–24. DOI: https://doi.org/10.1186/s40594-021-00323-x.




DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2024.41.12544

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.