ЗАСТОСУВАННЯ МОДЕЛІ КАНО ДЛЯ АНАЛІЗУ ОЧІКУВАНЬ І УПОДОБАНЬ СПОЖИВАЧІВ ПРИ КУПІВЛІ СУХИХ СНІДАНКІВ
Анотація
Анотація. Метою статті є визначення вимог, очікувань, побажань споживачів та оцінка ступеня їх задоволеності від купівлі сухих сніданків за допомогою методу «Модель Кано», що допоможе вирішити завдання забезпечення задоволення споживачів. У дослідженні в рамках цього методу було розроблено анкети, що охоплюють різні аспекти споживання сухих сніданків, створено фокус-групу, проведено анкетування та використано отримані результати для побудови діаграм, визначення «портрету цільової аудиторії» та оцінки ставлення респондентів до досліджуваної продукції і бренду.
За результатами дослідження з’ясовано побажання споживачів щодо смакових характеристик, визначення рівня прихильності до продукції. Сформульовано висновок, що за індексом виконання споживачам байдужі такі якісні характеристики продукту, як колір, структура та упакування, необхідними є смак і запах, а зовнішній вигляд та форма мають лінійний показник. За індексом важливості упакування є байдужим фактором, структура продукту – необхідним, смак і запах знаходяться на межі необхідності та одномірності, зовнішній вигляд має одномірний показник, а колір – на межі одномірності та привабливості. Запропоновано покращення кожного з атрибутів для підвищення рівня задоволеності споживачів та збуту готової продукції.
Ключові слова: управління якістю, метод «Модель Кано», анкети, аналіз очікувань, моніторинг потреб, сухі сніданки.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
