Зміст
“Просценіуму” – 2О! З історії заснування.
Майя Гарбузюк, Богдан Козак, Ніна Бічуя
|
|
Наукові читання пам’яти академіка Ростислава Пилипчука
Формула мистецтва: спроби розв'язати рівняння
Олександр Клековкін
|
|
Ефект ризоми (Постать Івана Мазепи в дослідженнях Ростислава Пилипчука)
Ганна Веселовська
|
|
Епістолярій – як наукове джерело театрознавства
Наталія Владимирова
|
|
“Театральна бібліотека” видавництва “Рух”. Принципи відбору та читацьке призначення
Юліана Полякова
|
|
“Сорочинський ярмарок” О. Рябова в Театрі оперети України: від соцреалістичних до постмодерних інтерпретацій
Юлія Щукіна
|
|
“Театральна бібліотека” видавництва “Рух”. Принципи відбору та читацьке призначення
Юліана Полякова
|
|
Історія
До початків українського театру в Галичині: Коломия, Львів (Історичні факти)
Роман Горак
|
|
Підкорення Неаполя. С. Крушельницька в “Аїді” Дж. Верді
Данута Білавич
|
|
“Ідеальна Графиня”. Виступи С. Крушельницької в однойменній опері С. Монюшка
Мар’яна Зубеляк
|
|
Спогади
Літописець львівської опери (Оксана Паламарчук у пам’яті друзів)
Роксоляна Мисько-Пасічник
|
|
Ірина Вільде і “Сестри Річинські” (Розмовляв і записав Василь Глинчак)
Богдан Антків
|
|
Критика
Четвертий вимір театру: сучасність
Ірина Чужинова
|
|
Випробування балетом (Прем’єра “Спартака” А. Хачатуряна в Схід Опера)
Ольга Дорофєєва
|
|
Пандемія і сцена. Феномен “Post Scriptum” у Харкові
Юлія Щукіна
|
|
Український театр шукає відповіді… (ХХIII Міжнародний театральний фестиваль “Мельпомена Таврії”) (Переклад з російської Анастасії Іванес)
Дмитро Єрмолович-Дащинський
|
|
Практика
“На поле бою виходжу сам” (Інтерв’ю. Розмовляла Світлана Максименко)
Матеуш Новак
|
|
Сто літ і одна розмова (Записала Ніна Бічуя)
Любов Вєніна
|
|
Педагогіка
Виклики педагогів театру (Переклад з польської Уляни Рой )
Юлія Клюзовіч
|
|
Перші студії
“Лялькарями не стають – ними народжуються” (Інтерв’ю. Розмовляла Олеся Остап’юк)
Надія Крат
|
|
“Хочу побачити ваші думки” (Зустріч з акторкою Ірмою Вітовською)
Софія Коломиєць
|
|
Книгарня
Традиції та перспективи (Записки наукового товариства імені Шевченка. Том CCLXXIII. Праці театрознавчої комісії. – Львів: НТШ у Львові, 2020)
Ніна Бічуя
|
|
На дорогах до себе. Разом з Гамлетом (Ірина Волицька-Зубко. Лідія Данильчук: дорога до себе. – Вроцлав: Европейський центр одного актора, 2015)
Ніна Бічуя
|
|
“Приватна колекція” відкрита для сцени
Василь Ґабор
|
|
Між літературою і мистецтвом. Франкіана Антона Крушельницького (Франкіана Антона Крушельницького / упоряд., автор вступн. статті Циганик М. І. – Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2021)
Марія Романюк
|
|
Некролог
Не стало Бориса Міруса...
Роман Горак
|
|
Анна. З нами...
Майя Гарбузюк
|
|
Інформація
Актор і час (Конференція, з нагоди 80-ліття Богдана Козака)
Марія Гапій
|
|
Свято, народжене натхненням (До Міжнародного дня театру)
Галина Лоїк
|
|
Project “W” – соціяльний англомовний театр ветеранів АТО
Світлана Яворська, Ігор Касьян
|
|
Брехт у сучасному світі (З досвіду освітньої програми)
Мирослава Циганик
|
|
Справа корифеїв українського театру сьогодні
Світлана Максименко
|
|
Драматургія
Дзяди (Закінчення. Початок: “Просценіум”. ч. 1-3 (56-58)/2020. Переклав з польської Віктор Гуменюк)
Адам Міцкевич
|
|
Примітки перекладача
Віктор Гуменюк
|
|