ІСТОРІЯ ЛІТЕРАТУРИ ЧИ ЛІТЕРАТУРА? «ГІРЧИЧНЕ ЗЕРНО» ЯК КВІНТЕСЕНЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ МЕМУАРІВ ІВАНА ФРАНКА

Володимир МИКИТЮК

Анотація


У статті розглянуто проблему унормування шкільної лектури з української літератури, проаналізовано педагогічні мемуари Івана Франка. Зокрема, автобіографізм педагогічного есе «Гірчичне зерно», його жанрові особливості, ґенезу, автотематизм і прийоми автопрезентації, Франкові принципи методології критичного дослідження художнього тексту та судження про зміст шкільної програми з літератури. Ключові слова: Іван Франко, методика навчання, педагогічні мемуари, автотематизм, канон шкільної лектури.

Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/uls.2014.78.1892

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.