НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКА МОВНА МАЙСТЕРНЯ | Ä ТА Ї | DEUTSCH-UKRAINISCHE SPRACHWERKSTATT: НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА В ДІЇ

Наталія Фарина

Анотація


У статті описано особливості вивчення української мови як іноземної у форматі “Другої німецько-української Мовної Майстерні | ä та ї | Deutsch-Ukrainische sprachwerkstatt”. Це проект, який створило об’єднання GPFS e.V. у співпраці із організацією YMCA з Нижнього Селища та з програмою підтримки “Meet up! Німецько-українські зустрічі молоді” фонду “Пам’ять, відповідальність та майбутнє” за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Німеччини та Фонду Роберта Боша. Ключова ідея – вивчення іноземної мови безпосередньо у процесі спілкування з її носіями, українсько-німецькі мовно-культурні тандеми, а також культурний обмін, спільна робота та спілкування активної молоді з двох країн для утвердження демократичних цінностей. Практично визначено, що така методика реалізації неформальної освіти дає змогу швидко подолати мовний бар’єр та успішно вдосконалити навички усіх видів мовленнєвої діяльності. Також у статті окреслено труднощі, які виникали у процесі навчання студентів та роботи викладачів, і констатовано результати двотижневої співпраці.
Ключові слова: українська мова як іноземна, німецька мова як іноземна, неформальна освіта, мовний тандем, методика викладання української мови як іноземної.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ufl.2019.14.2720

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.