"Інфотейнментизація" українських новин (на прикладі інформаційного мовлення телеканалу "Новий канал")

Аліна Мордюк

Анотація


У статті простежено одну з найяскравіших тенденцій інформаційного мовлення сьогодення, а саме: інфотейнментизацію як процес переходу від інформаційного мовлення до інформаційно-розважального, а в деяких випадках – вже навіть від інформаційно-розважального до суцільно розважального мовлення. Простежено процес переходу новин телеканалу “Новий канал” до мовлення у форматі інфотейнменту. Здійснено аналіз поняття “інфотейнментизація” за його складовими.
Ключові слова: інфотейнментизація, музика, емоції, форма, кіно.

Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/trj.2015.14.738

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.