Провокація як спосіб загравання з аудиторією в сучасних Інтернет-ЗМІ (на прикладі журналу „Український тиждень”)
Анотація
У статті мова йде про основні методи, що використовують сучасні Інтернет-ЗМІ для привернення
уваги аудиторії. Автор звертає увагу на те, що одним із найпопулярніших методів є провокація як
метод загравання з аудиторією. Автор розглядає провокацію як соціально-комунікаційну технологію,
що здатна призвести до мутаційних, інмутаційних чи абмутаційних змін, з огляду на теорію інмутації,
яку розробив і запропонував Олександр Холод.
Ключові слова: медіа, провокація, соціально-комунікативна технологія, мутація, інмутація,
абмутація.
уваги аудиторії. Автор звертає увагу на те, що одним із найпопулярніших методів є провокація як
метод загравання з аудиторією. Автор розглядає провокацію як соціально-комунікаційну технологію,
що здатна призвести до мутаційних, інмутаційних чи абмутаційних змін, з огляду на теорію інмутації,
яку розробив і запропонував Олександр Холод.
Ключові слова: медіа, провокація, соціально-комунікативна технологія, мутація, інмутація,
абмутація.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/trj.2016.15.698
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.