Поняття „фейк” та його види у ЗМІ

Ірина Мудра

Анотація


У статті визначено поняття „фейк”, наведено його класифікацію і методи виявлення. Фейкова
інформація має на меті обманути, посіяти сумніви і переконати аудиторію у правдивості поданого
повідомлення. Фейк є інструментом інформаційної війни, який використовують проти українського
народу, тому важливо вміти розпізнати його серед іншої інформації і не поширювати через мас-медіа.
У статті наведено приклади фейків, які поширюють ЗМІ і методи їх знешкодження.
Ключові слова: фейк, ЗМІ, інформаційна війна, просування, маркетинг.

Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/trj.2016.15.694

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.