Тенденції інтернет-реклами в ЗМІ України та зарубіжних країн: порівняльний аспект
Анотація
У статті розглянуто найпоширеніші та нові види реклами в сучасних Інтернет-ЗМІ України,
здійснено порівняльний аналіз рекламних повідомлень в українських та зарубіжних Інтернет-ЗМІ, ви-
значено тенденції та перспективи розвитку реклами в українських мережевих медіа. Аналіз здійснено
на актуальному емпіричному матеріалі, який автор досліджував упродовж півроку. Зосереджено увагу
на ефективності Інтернет-реклами та особливостях її впливу на аудиторію. Наголошено на доцільності
запозичення деяких видів реклами із зарубіжного медійного онлайн-простору.
Ключові слова: Інтернет-ЗМІ, реклама, банер, гіперпосилання.
здійснено порівняльний аналіз рекламних повідомлень в українських та зарубіжних Інтернет-ЗМІ, ви-
значено тенденції та перспективи розвитку реклами в українських мережевих медіа. Аналіз здійснено
на актуальному емпіричному матеріалі, який автор досліджував упродовж півроку. Зосереджено увагу
на ефективності Інтернет-реклами та особливостях її впливу на аудиторію. Наголошено на доцільності
запозичення деяких видів реклами із зарубіжного медійного онлайн-простору.
Ключові слова: Інтернет-ЗМІ, реклама, банер, гіперпосилання.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/trj.2016.15.693
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.