Вірусний контент: поєднання реалістичності та комерції

Вікторія Бабенко

Анотація


У статті з’ясовано особливості вірусного контенту з уваги практичного застосування сучасних
технологій поголосу, маркетингу соціального впливу, принципів віральності. Показано специфічні,
ужиткові способи тиражування поширеного відео. Розглянуто критерії комунікативних ініціатив, які
знаходять відгук в аудиторії і привертають її увагу. Звернено увагу на міжособистісні процеси, що
становлять підґрунтя для соціальної взаємодії.
Ключові слова: популярне відео, віральність, вірусний маркетинг, бренд, соціальні медії, вірусний хід, інформаційний вибух.

Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/trj.2016.15.684

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.