Типологія медіаконтенту за критерієм ролі автора
Анотація
Статтю присвячено дослідженню змін функцій та ролі автора у процесі створення медіатекстів.
Ознакою сучасного медіапростору стають превалювання вторинного контенту та широке залучення до
творчості аудиторії. Роль професійних журналістів також змінюється, вони все частіше освоюють нові
для себе функції модерації, „пакування” медійного продукту, систематизації та опрацювання інформа-ції. А сам мультимедійний продукт як продукт колективної роботи приходить на зміну індивідуальному
характеру журналістської діяльності. Унаслідок цього обсяг авторського „Я” у різних медіатекстах
суттєво різниться: від безособистісно деперсоналізованого до персоналізованого авторства. У статті
запропоновано типологію медіаконтенту за критерієм ролі автора у процесі медіавиробництва.
Ключові слова: медіаконтент, типологія медіаконтенту, роль автора, персоналізація контенту,
медіабрендінг.
Ознакою сучасного медіапростору стають превалювання вторинного контенту та широке залучення до
творчості аудиторії. Роль професійних журналістів також змінюється, вони все частіше освоюють нові
для себе функції модерації, „пакування” медійного продукту, систематизації та опрацювання інформа-ції. А сам мультимедійний продукт як продукт колективної роботи приходить на зміну індивідуальному
характеру журналістської діяльності. Унаслідок цього обсяг авторського „Я” у різних медіатекстах
суттєво різниться: від безособистісно деперсоналізованого до персоналізованого авторства. У статті
запропоновано типологію медіаконтенту за критерієм ролі автора у процесі медіавиробництва.
Ключові слова: медіаконтент, типологія медіаконтенту, роль автора, персоналізація контенту,
медіабрендінг.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/trj.2016.15.683
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.