Створення стереотипів засобами масової інформації в добу інформаційного суспільства
Анотація
З’ясовано характер впливу інформації на формування індивідуальної та громадської думки,
осмислено роль мас-медіа у створенні соціальних стереотипів. Для ХХІ ст. характерним є швидке
поширення інформації та неможливість її приховувати. Незважаючи на позитивне значення ЗМІ,
оскільки вони є ефективним інструментом підтримки суспільної рівноваги й соціальної взаємодії,
маніпулятивні можливості мас-медіа величезні. Саме засоби масової інформації формують соціальні
стереотипи, які сприяють стереотипізації свідомості людей та є інструментом маніпулювання їх со-ціальними цінностями і поведінкою.
Ключові слова: засоби масової інформації, інформаційне суспільство, інформація, соціальний
стереотип.
осмислено роль мас-медіа у створенні соціальних стереотипів. Для ХХІ ст. характерним є швидке
поширення інформації та неможливість її приховувати. Незважаючи на позитивне значення ЗМІ,
оскільки вони є ефективним інструментом підтримки суспільної рівноваги й соціальної взаємодії,
маніпулятивні можливості мас-медіа величезні. Саме засоби масової інформації формують соціальні
стереотипи, які сприяють стереотипізації свідомості людей та є інструментом маніпулювання їх со-ціальними цінностями і поведінкою.
Ключові слова: засоби масової інформації, інформаційне суспільство, інформація, соціальний
стереотип.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/trj.2016.15.678
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.