Особливості конвергенції засобів масової інформації України

Парасковія Дворянин

Анотація


   Розкрито історію виникнення і суть терміна «конвергенція», його застосування у медіагалузі. Показано, що конвергенція традиційних засобів масової інформації є своєрідним синтезом культури виробництва і споживання інформації. Схарактеризовано моделі конвергенції, яка оптимізує функціонування ЗМІ, створює продуктивну взаємодію між виробниками, ретрансляторами і зацікавленими споживачами інформації, а також сучасні виклики медіаконвергенції. Наголошено, що процес конвергенції вимагає цілеспрямованого підвищення професійної компетенції журналістів, які повинні вміти готувати матеріал будь-якого жанру так, щоби його одночасно можна було оприлюднити у друкованому виданні, телевізійній та радіопрограмі, мережевому ресурсі.

   Ключові слова: конвергенція, медіапростір, преса, радіо, телебачення, інтернет, журналістський професіоналізм, універсалізм журналістської професії.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/trj.2020.19.2962

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.