ЗМІ Франції про суспільно-політичну ситуацію в Україні у 2014 році

Софія Ворончук

Анотація


   У статті досліджено формування іміджу України через аналіз матеріалів французьких ЗМІ. Визначено чинники, якими західні мас-медіа конструюють уявлення реципієнтів про суспільно-політичну ситуацію в Україні на прикладі подій 2014 року. Стаття спрямована на дослідження шляху до позитивного іміджу створенням якісного інформаційного простору за межами України. Досліджено тенденції українсько-французького політичного діалогу під час будівництва української держави та його особливість у часі Революції, анексії Криму та початку війни на Сході. Вивчення цього питання як в Україні, так і у Франції не відрізняється високою інтенсивністю, але за минулі десятиліття примножено багато різної інформації, що висвітлює зміни ставлення французів до України, розкриває позитивний досвід і досягнення в двосторонньому партнерстві, але також і моменти гальмування у співробітництві, причини і мотиви непослідовності французького державного керівництва у найважливіший для України час. Метою дослідження є аналіз ситуації щодо розуміння суспільно-політичних змін в Україні з початку 2014 року у медіа Франції і взаємозалежність із політичними подіями на світовій арені. Вивчення французьких ЗМІ дозволить розуміти чинники, які формують позитивний чи негативний образ українця закордоном. А також дадуть можливість виявити ефективні методи впливу на іноземного реципієнта. В ході дослідження виявлено, що ситуація із кількістю інформаційних приводів пов’язаних із Україною покращилася зі збільшенням потоку інформації. Саме аналіз українського контенту в іноземних медіа дає можливість у майбутньому контролювати імідж України та використовувати прихильність іноземних читачів, глядачів чи слухачів на свою користь. У статті також опрацьовано найновіші дослідження на тему українсько-французьких відносин у ЗМІ. Також виявлено недостатню кількість досліджень щодо ролі іміджу України для її позиції на геополітичній арені. У статті подано рекомендації для ефективної взаємодії з французькими ЗМІ, що дасть можливість чітко звучати у світовому інформаційному просторі.

   Ключові слова: імідж України, французькі ЗМІ, суспільно-політична ситуація, події 2014 року.


Повний текст:

PDF (English)


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/trj.2020.19.2951

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.