Концепція діалогу «автор-автор» у сучасних засобах масової інформації
Анотація
У статті проаналізовано міжтекстові діалоги в системі медіатекстів, що представлені зв’язком «автор-автор». Вибудовано теоретичну концепцію для створення подібних діалогів. Пояснено, чому діалог «автор-автор» має більше причетності до міжтекстових зв’язків, аніж до інтертекстуальності. Підтверджено прикладами тенденцію вживання форми діалогу «автор-автор» у сучасних ЗМІ, проте встановлено, що через тексти автори все-таки рідко ведуть повноцінні діалоги один з одним у засобах масової інформації.
Ключові слова: діалог «автор-автор», міжтекстові зв’язки, інтертекстуальність, медіатекст.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/trj.2019.18.2262
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.