Жанр телевізійного ток-шоу як етносоціокультурний феномен

Тетяна Богорад, Олег Нестеренко

Анотація


   У статті проаналізовано проблеми інтерактивного телебачення з позицій прямої і непрямої комунікації, виявлено стратегії і технології впливу на аудиторію у рамках етносоціокультурних особливостей телекомунікантів.  Компаративний аналіз українських та німецьких телевізійних продуктів у жанрі ток-шоу впродовж 2008–2018 рр. дав можливість встановити характерні ознаки теледискурсу ток-шоу, а також заявити про відмінність окремих моделей залежно від національно-культурної специфіки спілкування комунікантів у ток-шоу.

Ключові слова: інтерактивне телебачення, ток-шоу, телевізійний дискурс, медійний продукт, агент, клієнт, модератор, хронотоп, „прецедентний текст”, конотація, „дискурсивна формула”, нейролінгвістичне програмування, комунікативні стратегія і тактика.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/trj.2019.18.2252

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.