Науково-технічна реклама в українських виданнях міжвоєнної Польщі  (1918-1939 рр.)

Ірина Ніронович

Анотація


  Визначальною особливістю української реклами в науково-технічних виданнях за умов Польської держави (1918–1939) стала її національна складова, яка проявилася в пропагування технічних знань серед українських підприємців та суспільності, в інформуванні читачів про  здобутки інженерної думки та винаходів кооперативного руху і банківської справи, про конкурентні можливості українського бізнесу. Детально аналізується журнал  „Технічні вісті”, зокрема наголошується на специфіці рекламних оголошень, які відзначалися господарським спрямуванням. Вперше розглядається архітектоніка рекламних блоків як журналу  „Технічні вісті”, так і головного органу української реклами – журналу  „Центрорекляма”, художньо-технічне оформлення і зміст якого відповідали на той час кращим європейським і світовим аналогам. Принагідно автор звертає увагу на рекламу українських часописів  „Народна просвіта” та  „Наше життя” у вищезазначених виданнях, які також поширювали науково-технічні знання у широких народних масах.

  Ключові слова: реклама, науково-технічні видання, українці, Польща.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/trj.2017.16.1075

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.