“ЛІТНІ ШКОЛИ” ЯК ЧИННИК ЗБЕРЕЖЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ РУСИНІВ ТА УКРАЇНЦІВ ХОРВАТІЇ (1990-ті роки)

Mykola NAHIRNY

Анотація


     У статті висвітлено діяльність “літніх шкіл” русинів та українців Хорватії нап­рикінці ХХ ст. Простежено характер умов, у яких функціонували “літні шко­ли”, їх структура та особливості. Проаналізовано специфіку проведення таких шкіл для русинсько-української діаспори Хорватії, їх значення для збереження національної ідентичності етнічних меншин та труднощі на шляху до здійснення цієї мети.

     Ключові слова: русини, українці, Хорватія, “літні школи”, освіта, рідна мова, національна свідомість, Союз русинів та українців.

Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/sls.2011.60.2210

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.