ПІДГОТОВКА БОЛГАРСЬКИХ КУЛЬТУРНО-ОСВІТНІХ ПРАЦІВНИКІВ У ПРЕСЛАВСЬКОМУ ПЕДТЕХНІКУМІ (20–30-ті роки ХХ ст.)
Анотація
У статті висвітлюється роль Преславського педтехнікуму для культурно-освітнього розвитку болгарської етнічної групи України в 20–30-х роках ХХ ст., визнаються особливості організації та змісту навчального процесу. В результаті аналізу автор доводить, що, попри активний ідеологічний та політичний вплив на викладачів та студентів, навчальний заклад став культурно-методичним центром болгарського національного відродження в Україні, який не просто готував кваліфікованих вчителів, а виховував національну інтелігенцію.
Ключові слова: Україна, болгарські національні райони, Преславський педтехнікум, національна освіта, коренізація.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/sls.2015.64.1653
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.