Комунікативні стратегії й тактики впливу в дискурсі радянської преси (1932–1933 рр.)

Катерина КОРОТИЧ

Анотація


Статтю присвячено дослідженню способів впливу на аудиторію в українській пресі тоталітарної доби. Виокремлено комунікативні стратегії позитивної самопрезентації СРСР і моделювання ідеальної радянської людини, які створювали привабливий образ влади та змушували до ідеологічно правильних дій населення УРСР, а також негативно спрямовані тактики, що показували справжню сутність влади. З’ясовано, що на закономірності функціонування персуазивних лінгвальних засобів у радянській пресі впливали соціальні-політичні та ідеологічні чинники. Схарактеризовано найпоширеніші персуазивні прийоми впливу на адресатів.

Ключові слова: мова і влада, радянська преса, персуазивність, комунікативна стратегія, комунікативна тактика.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ls.8.1775

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.