Мультимодальний дискурс пропаганди крізь призму епістемічної моделі оцінки

Анна ГАЛАС

Анотація


У статті розглянуто різні тлумачення терміна пропаганда та визначено підходи до вивчення цього феномена. На основі епістемічної моделі оцінки пропаганди окреслено етапи аналізу комунікативних явищ, що дозволяють визначити їх як пропаганду. Вивчено можливості застосування мультимодального дискурс-аналізу для розкриття ознак пропаганди. Опрацьовано та проаналізовано документальні та художні фільми, відібрані за допомогою епістемічної моделі оцінки.

Ключові слова: прикладна соціолінгвістика, пропаганда, епістемічна модель оцінки, мультимодальний дискурс, методи пропаганди, російська пропаганда


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ls.8.1773

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.