Мультимодальний дискурс пропаганди крізь призму епістемічної моделі оцінки
Анотація
У статті розглянуто різні тлумачення терміна пропаганда та визначено підходи до вивчення цього феномена. На основі епістемічної моделі оцінки пропаганди окреслено етапи аналізу комунікативних явищ, що дозволяють визначити їх як пропаганду. Вивчено можливості застосування мультимодального дискурс-аналізу для розкриття ознак пропаганди. Опрацьовано та проаналізовано документальні та художні фільми, відібрані за допомогою епістемічної моделі оцінки.
Ключові слова: прикладна соціолінгвістика, пропаганда, епістемічна модель оцінки, мультимодальний дискурс, методи пропаганди, російська пропаганда
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/ls.8.1773
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.