Вплив просторіччя на формування прізвиськ у соціогрупі “школяр”
Анотація
Вербально-семантичний рівень у структурі мовної особистості школяра обґрунтовано за допомогою аналізу такої ознаки його мовної компетенції, як відповідність прізвиськ нелітературним формам. Матеріал для дослідження зібрано шляхом письмового опитування учнів 227 загальноосвітніх шкіл Львівської області. Неофіційний іменни́ к респондентів із трьох типів населених пунктів – сіл, міст і містечок – розглянуто з погляду порушення орфографічних, лексичних, граматичних та словотвірних норм літературної мови (на прикладі 259 одиниць). Отримані результати важливі для практичних занять із соціолінгвістики, культури мови, соціальної ономастики.
Ключові слова: прізвисько, нелітературні форми, просторіччя, суржик, соціогрупа “школяр”.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/ls.7.1672
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.