КОМУНІКАТИВНИЙ ПРОЦЕС.
ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ОБРАЗУ ДИТИНИ-ЧИТАЧА
ЯК СПОСІБ ЗДІЙСНЕННЯ КОМУНІКАТИВНОГО ПРОЦЕСУ
У ЛІТЕРАТУРІ ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА
Анотація
Запропоноване дослідження є коротким екскурсом в теоретичні обгрунтування кому-
нікативного процесу, зокрема у літературі для дітей та юнацтва. При цьому як ключо-
вим виводиться твердження про те, що саме візуалізація образу дитини-читача є
основною специфічною рисою та способом здійснення комунікативного процесу у
літератури для дітей та юнацтва.
Ключові слова: комунікація; комуні канти; література для дітей та юнацтва;
реципієнт-дитина; ідентифікація; візуалізація образу дитини як ідеального реципієнта.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/fpl.2007.119.660
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.