ДІАЛОГ З УЧНЕМ: OНТОЛОГІЧНИЙ СЕНС
ФЕНОМЕНУ ДИТИНИ ЗА ДОСТОЄВСЬКИМ

Ohla Chervinska,, Roman Dzuk

Анотація


Розглянуто цілісний корпус творів Ф. Достоєвського в аспекті онтології дитини.
Докладний аналіз цього феномену дає змогу зрозуміти його природу, квінтесенцію,
специфіку художнього втілення. Йдеться про нові засади дослідницького досвіду.
Оманлива простота визначення поняття “дитини” долається в аналізі онтологічної
проблеми “батьки і діти”. Результатом є знакове визначення феномена через біблійну
парадигму “зерно”.
Ключові слова: Достоєвський, феномен дитини, онтологічний сенс, жанровий
метаморфізм, біблійна парадигма, “зерно”.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/fpl.2007.119.650

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.