КОНЦЕПЦІЯ ЮНОГО ГЕРОЯ В УКРАЇНСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ
ДЛЯ ДІТЕЙ
Анотація
Проблема героя української літератури для дітей тісно пов’язана з
різноманітними засобами суспільного впливу на цей вид художньої творчості. Через
свою педагогічну спрямованість твори для дітей краще за будь-які інші художні
твори відображають прагматичне ставлення влади до виховання майбутнього
покоління, прагнення підпорядкувати дитинство своїм уявленням про те, яким
мусить бути суспільство. У радянські часи, особливо в період 30–50-х років
домінантою була педагогічна концепція виховання на зразках для “наслідування”, ме-
тою якої була консервація чинного суспільного ладу, і щобільше – чинної влади.
Література для дітей, що зазнала неймовірного суспільного тиску протягом
останнього століття, опинилася в кризовій ситуації, коли навіть спадкоємність
традицій виявляється неможливою.
Ключові слова: векторність виховання дитини; виховання на зразках для
наслідування; пошуки мови.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/fpl.2007.119.618
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.