ФУНКЦІОНУВАННЯ АМЕРИКАНСЬКОЇ СЛЕНГОВОЇ ЛЕКСИКИ
У РЕКЛАМНОМУ ТЕКСТІ

Uliana Potiatynyk

Анотація


У статті йдеться про функціонування американської сленгової лексики в рекламному
дискурсі. На основі зібраного матеріалу простежено, що продуктивною формою
використання сленгових одиниць у сучасному рекламному дискурсі та поширеним
засобом семантико-стилістичної неконвенційності за участю сленгових одиниць є
одночасна актуалізація семних наборів нормативної та сленгової семем, яка
зумовлює семантико-образну поліфонію та емотивну наповненість рекламного
повідомлення.
Ключові слова: сленгова одиниця, рекламний дискурс, актуалізація значення,
нормативність, ненормативність, семантико-стилістична неортодоксальність.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/fpl.2008.120.543

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.