МЕТАФОРИЧНА МОДЕЛЬ “БІЗНЕС – ЦЕ РУХ”
ЯК ЗАСІБ КОНСТРУЮВАННЯ ІМІДЖУ
МІЖНАРОДНОЇ КОСМЕТИЧНОЇ КОМПАНІЇ
Анотація
У статті розкрито особливості метафоричного моделювання як когнітивної основи формуван-
ня корпоративного іміджу. Описано методику аналізу метафоричних моделей. На основі текстів
англомовних прес-релізів міжнародних косметичних компаній виокремлено одну з домінантних
метафоричних моделей у сучасному англомовному іміджевому корпоративному дискурсі – “Бізнес – це
рух”. Здійснено аналіз фреймо-слотової структури зазначеної метафоричної парадигми як засобу
конструювання іміджу бізнес-структури. Виявлено прагматичний потенціал метафоричної моделі “Бізнес
– це рух”, її взаємозв’язок із комунікативною ситуацією та інтенціями учасників комунікативного процесу. Окреслено значення цієї технології мовленнєвого впливу та ефективність її використання в процесі
побудови корпоративного іміджу.
Ключові слова: концептуальна метафора, метафорична модель, фреймо-слотова структура, корпоративний імідж, іміджевий корпоративний дискурс.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/fpl.2019.132.2923
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.