КОНЦЕПТ ІНТЕРМЕДІАЛЬНОСТІ В РЕЦЕПЦІЇ РОМАНУ
ПАТРІКА ЗЮСКІНДА “ПАРФУМЕР”
Анотація
Досліджено інтермедіальну трансформацію роману Патріка Зюскінда “Парфумер” в результаті
його екранізації, показано вплив перекодування сюжету з твору літератури в твір кінематографу на
його рецепцію. Проаналізовано типологію літературної екранізації та її зв’язок з інтермедіальними
дослідженями. Проведено порівняння оповідної основи роману та кіноверсії на рівнях часопросторової
структури, розвитку дії, зображення персонажів, оповідної перспективи та мотивів.
Ключові слова: інтермедіальність, Патрік Зюскінд, літературна екранізація, інтермедіальна
трансформація сюжету.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/fpl.2014.126.244
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.