ПСИХОЛОГІЧНІ БАР’ЄРИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ
ІНОЗЕМНИХ МОВ: ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ
ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ПОДОЛАННЯ

Оlviya Vysotska

Анотація


Досліджено специфіку формування психологічних бар’єрів під час вивчення іноземних мов,
їхні особливості та можливості подолання в умовах сучасного ВНЗ у роботі зі студентами
різних спеціальностей. Проведено огляд сучасних літературних джерел як вітчизняних,
так і зарубіжних авторів. Проаналізовано публікації, які висвітлюють процес формування
психологічних бар’єрів у вивченні іноземних мов, їхні особливості та можливості подо-
лання. А також проведено власне дослідження особливостей формування психологічних
бар’єрів у вивченні іноземних мов, що ґрунтується як на аналізі опублікованих матеріалів,
так і на узагальненні власного досвіду.
Ключові слова: психологічний бар’єр, вивчення іноземних мов, професійне становлення
викладача, методика викладання іноземних мов.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/fpl.2015.128.141

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.