СПЕЦІАЛІЗОВАНА ІГРОВА КОМП’ЮТЕРНА СИСТЕМА НА БАЗІ ARDUINO UNO

V. Shevchuk, O. Stepanov, Halyna Klym, T. Tkachuk, M. Khvyshchun

Анотація


У даній дослідницькій роботі була успішно спроєктована та реалізована спеціалізована ігрова система, яка використовує мікроконтролер Arduino Uno. Концепція проекту включала в себе високоякісну інтеграцію взаємодіючих модулів, що об'єднувалися в єдину систему. У центрі системи розташовані три інтерфейси, які не тільки взаємодіють, але й можуть легко розширюватися у майбутньому. Реалізація передбачала створення трьох окремих взаємодіючих частин: Desktop-додатку, Web-додатку та ігрового контролера. Робота була поділена на шість частин, включаючи реалізацію кожного з компонентів, їх інтеграцію, підбиття підсумків та висновки щодо розробленого інді-проєкту.

Ключові характеристики комп'ютерної системи були ретельно розділені на різні розділи, що сприяло більш ефективній розробці та впровадженню. Супровідна документація, яка включала детальний опис можливостей та характеристик системи, була створена для полегшення розуміння та взаємодії з проектом.

Концепція системи була ретельно розроблена, і порівняльний аналіз із сучасними розробками дозволив виявити переваги та недоліки, а також визначити потенційні напрями для подальшого вдосконалення. Результатом був розроблений продукт, який не тільки враховує поточні стандарти галузі, але й виходить за їх межі, пропонуючи інноваційні рішення.

Важливим етапом впровадження системи було оцінювання всіх етапів розробки гри в умовах, які були якнайбільше наближені до реальності. Це дозволило виявити потенційні труднощі та вдосконалити систему, забезпечуючи її оптимальне функціонування в реальних умовах.

Узагальнюючи, проєкт успішно втілив ідею ігрової системи, яка відповідає сучасним вимогам та відкриває перспективи для майбутнього розвитку та розширення. Його концепція та реалізація представляють собою цінний внесок у сферу інді-розробок, демонструючи високий рівень технічної та концептуальної майстерності.

Ключові слова: інді-розробка, AAA-проект, ігровий контролер, концепт гри.


Повний текст:

PDF (English)

Посилання


  1. Greitemeyer T. The dark and bright side of video game consumption: Effects of violent and prosocial video games / T. Greitemeyer // Current opinion in psychology. – 2022. – P. 101326.
  2. Yılmaz E. Comparison of children's social problem-solving skills who play videogames and traditional games: A cross-cultural study / E. Yılmaz, S. Yel, M. D. Griffiths // Computers & Education //2022. – Vol. 187. – P. 104548.
  3. Acquah E. Digital game-based L2 learning outcomes for primary through high-school students: A systematic literature review / E. O. Acquah, H. T. Katz // Computers & Education / 2020. – Vol. 143. – P. 103667.
  4. Vakaliuk T. A. Using game simulator Software Inc in the Software Engineering education / T. A. Vakaliuk, V. V. Kontsedailo, D. S. Antoniuk, O. V. Korotun, I. S. Mintii, A. V. Pikilnyak // arXiv preprint arXiv:2012.01127. – 2020.
  5. Hooshyar D. An adaptive educational computer game: Effects on students’ knowledge and learning attitude in computational thinking / D. Hooshyar, L. Malva, Y. Yang, M. Pedaste, M. Wang, H. Lim // Computers in Human Behavior. – 2021. – Vol. 114. – P. 106575.
  6. Bulut E. White masculinity, creative desires, and production ideology in video game development / E. Bulut // Games and Culture. – 2021. – Vol. 16(3). – P. 329-341.
  7. McDonald C. Describing, organizing, and maintaining video game development artifacts / C. McDonald, M. Schmalz, A. Monheim, S. Keating, K. Lewin, F. Cifaldi, J. H. Lee // Journal of the Association for Information Science and Technology. – 2021. – Vol. 72(5). – P. 540- 553.
  8. Chia A. The metaverse, but not the way you think: Game engines and automation beyond game development / A. Chia // Critical Studies in Media Communication. – 2022. – Vol. 39(3). – P. 191-200.
  9. Diachok R. Definition system of human body position in virtual reality / R. Diachok, H. Klym, I. Vasylchyshyn, I. Karbovnyk // IEEE 16th International Conference on Advanced Trends in Radioelectronics, Telecommunications and Computer Engineering (TCSET). – 2022. – P. 358-361.
  10. Tseng J. L. Interaction design in virtual reality game using Arduino sensors / J. L. Tseng, C. W. Chu // Simulation and Gaming. – 2018. – P. 111-127.
  11. Zhyvaha Y. Cost Efficient audio spectrum analyzer: design and study / Y. Zhyvaha, H. Klym, R. Dunets // 11th IEEE International Conference on Intelligent Data Acquisition and Advanced Computing Systems: Technology and Applications (IDAACS). – 2021. – Vol. 1. – P. 432-437.
  12. Zlatanov N. Arduino and open source computer hardware and software / Zlatanov, N. // J. Water, Sanit. Hyg. Dev. – 2021. – Vol. 10(11). – P. 1-8.




DOI: http://dx.doi.org/10.30970/eli.24.3

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.