ПОЛІТИКА УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВИМИ РЕСУРСАМИ НА МЕДІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ
Анотація
Досліджено особливості проведення політики управління фінансовими ресурсами медійного підприємства та визначено головні її складові; висвітлено процес планування потреби у капіталі для створення основних засобів, нематеріальних активів й оборотних засобів; розкрито політику формування власного та залученого капіталу медійних корпорацій; охарактеризовано етапи політики фінансування необоротних активів та оборотних засобів; проаналізовано динаміку структури фінансових ресурсів і прибутковості підприємств України загалом та інформаційних й телекомунікаційних підприємств зокрема.
Ключові слова: фінансування, фінансові ресурси, власний капітал, залучений капітал, необоротні активи, оборотні засоби, політика управління, медійне підприємство.
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/meu.2019.41.0.2851
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.