КОМУНІКАТИВНО-ДІАЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ: ФІЛОСОФСЬКО-ОСВІТНЯ РЕФЛЕКСІЯ
Анотація
Філософсько-освітня рефлексія уможливлює осягнення комунікативно-діалогічної компе-
тентності майбутнього фахівця як складової життєвої компетентності і мистецтва жити у нових,
складних умовах мінливого світу. Філософське обґрунтування її як цілісного, багаторівневого, бага-
товимірного утворення, що буде імплементовано в освіту, забезпечить суб’єктам вищої освіти гар-
монійну інформативно-екзистенціональну взаємодію у культурно-освітньому просторі професійної
підготовки та у вибудові стратегій майбутньої життєдіяльності.
Ключові слова: діалог, життєва компетентність, компетенція, комунікативна філософія, куль-
турно-освітній простір, міждисциплінарність.
тентності майбутнього фахівця як складової життєвої компетентності і мистецтва жити у нових,
складних умовах мінливого світу. Філософське обґрунтування її як цілісного, багаторівневого, бага-
товимірного утворення, що буде імплементовано в освіту, забезпечить суб’єктам вищої освіти гар-
монійну інформативно-екзистенціональну взаємодію у культурно-освітньому просторі професійної
підготовки та у вибудові стратегій майбутньої життєдіяльності.
Ключові слова: діалог, життєва компетентність, компетенція, комунікативна філософія, куль-
турно-освітній простір, міждисциплінарність.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.